Kundeportaler

Selvbetjening reducerer kundeserviceomkostningen

At give kunderne mulighed for at betjene sig selv, er den ultimative win-win. Hvis kunderne kan hjælpe sig selv, giver det ofte en langt bedre oplevelse.

Frigiver tid i salgsleddet

Når kunder betjener sig selv, frigiver det tid i jeres salgsorganisation. På denne måde bliver der skabt rum til at håndtere endnu flere (nye) kunder.

Selvbetjening lærer kunderne nye tricks!

En kundeportal giver dig en unik mulighed for at lære kunderne om jeres produkter og løsninger. Således vil de naturligt foretrække jer fremfor konkurrenterne. Selvbetjening er en konkurrenceparameter!

Den personlige oplevelse

I takt med at dine kunder interagerer med din virksomhed, lærer I mere og mere om deres behov og ønsker. Dette kan I bruge til at optimere jeres salg væsentligt.

Styrkerne ved selvbetjening

Den mest oplagte fordel ved selvbetjening er den hastighed hvorved man kan proccesere sin egne bestillinger og forespørgsler. Tid er vigtigt for os alle, og ikke mindst ønsker kunden at spare tid ved trivielle opgaver.
Selvbetjeningsoplevelsen skal være simpel og gør kunden fri af afhængigheden til et andet menneske. Dette spare os for misforståelser og gentagelser, – med andre ord – opgaven bliver løst hurtigt og korrekt første gang!

Du administrerer din kundeportal i CRM

Brugere på kundeportalen er blot dine kontaktpersoner i CRM.

  • Hermed skal du kun administrere dine kunder et sted
  • Du har statistik på, hvor meget dine kunder bruger din portal
  • Du ved, hvor meget omsætning kundeportalen bidrager med

Kundeportaler

Vi har lavet en lang række af kundeportaler, som hver især var optimeret til virksomhedens specifikke behov og forskelligheder.

Eksempler på selvbetjeningsfeatures:

  • Aflæsning af målerdata
  • Varebestilling
  • Fakturaarkiv
  • Sagsoprettelse og kommunikation

Data fra flere systemer

Udfordringen i mange virksomheder er ofte at relevant selvbtjeningsdata ligger i forskellige systemer. Kundeportalen kan hente relevat data fra flere systemer, således kunden kun har en samlet indgangsvinkel.

Læs mere

Skal vi kontakte dig?